איביי היא למעשה ה"אימא "של המסחר האלקטרוני. לפני שידענו בכלל שיש אינטרנט בעולם, איביי כבר הייתה שם ופרסמה מוצרים של סוחרים אצלה באתר.
איביי היא אולי הפלטפורמה הנוחה ביותר למתחילים והיא מאפשרת להתחיל ולסחור כמעט ללא השקעה ראשונית.
קל להתחיל לסחור באיביי ולהתייאש. עם זאת שזוהי חנות עצומה, קניון אינטרנטי עם עשרות מליוני לקוחות, סוחרים רבים מציעים שם את מוצריהם למכירה. כדי להתעלות מעל התחרות יש להחזיק ידע איכותי, שמסונן לפני שהוא מגיע אליכם.
האם אפשר לבד?
בוודאי, זה פשוט לוקח יותר זמן ובדרך לפעמים עושים טעויות מייאשות, ובמקום להתחיל ברגלל ימין, מפסיקים מה שיכול להפוך לעוגן כלכלי שמפיק רווחים יפים.
אחת השיטות הפופולאריות במסחר הוא דרופשיפינג. שמעתם על השיטה הזו ? זוהי שיטה למכירה בה אנחנו מוכרים מוצרים שהם בכלל לא שלנו. לא מאמינים? ראו כמה זה פשוט:
אתם מתאמים עם ספק מסוים שתעלו את המוצר שלו לחנות שלכם באיביי, מעלים את המוצר לאוויר ומפרסמים אותו לקהל הלקוחות באיביי. כאשר המוצר נקנה, אתם יוצרים שוב קשר עם הספק, קונים אותו ממנו והוא כבר דואג לשלוח אותו ללקוח.
מה העבודה שלכם? אתם רק צריכים להעלות את המוצר ולוודא שאכן הגיע ללקוח. אם ללקוח יש בעיה הוא יפנה אליכם, אבל לרוב מה שתצטרכו לעשות זה "העתק-הדבק" של ההודעות שלו, היישר אל הספק שלכם.
כמו כן, עליכם לדאוג לרווח. אין לכם פה שום השקעה כיוון שאתם קונים את המוצר רק אחרי שהלקוח קנה אותו מכם. בשלב זה, פשוט קבעו מחיר שיצליח לכסות את עלות הקנייה מהספק ואת העמלות שבדרך, וכך תצליחו להרוויח על כל מכירה.
יותר מכירות, יותר רווחים.