אמזון מחזיקה היום בשיא ההכנסות ממסחר אינטרנטי. בשנת 2016 היא סגרה מחזור עם יותר מ-100 מיליארד דולר.
מה שבאמת מעניין הוא שכ-40% מההכנסות האלו, הם של הסוחרים בה. כן כן, שמעתם נכון, הסוחרים באמזון הכניסו בשנת 2016 לבדה, 40 מיליארד דולר!
אם אתם מחפשים את המקום עם קהל הלקוחות הגדול ביותר, שיש בו אפילו יותר חיפושים מאשר בגוגל, אמזון זהו המקום בשבילכם.
אמזון ייצרה מערכת מדהימה למסחר אלקטרוני שמשלבת בתוכה מחסנים לוגיסטיים לניהול המלאי, אפשרויות משלוח מהירות שמגדילות את המכירות לאין שיעור, ושירות לקוחות שמאפשר לבעל המלאי שקט תעשייתי.
שיטת המסחר הרווחית ביותר באמזון נקראת מותג פרטי, או "פרייבט לייבל" (Private Label), ובה אתם יוצרים מותג משלכם, שיכול להראות כמו מותג ענק כלשהו, ומפתחים קו מוצרים משלכם, כאשר לשיטה זו יש יתרונות רבים מאוד.
אם באיביי התעסקתם הרבה בשירות הלקוחות, תתעסקו יותרבמציאת מוצרים ובמכירתם. בלקוחות, במלאי ובמשלוחים אמזון תטפל, באמצעות שירות הלקוחות הגאוני שלה, שדואג ללקוחות לפרטי הפרטים. ומה העבודה שלכם? למכור ולהיות רווחיים?
אז מה אתם אומרים על אמזון?